Vsako podjetje si najbrž želi, da bi se njihova spletna stran pojavljala med prvimi zadetki na Googlovem iskalniku. Seveda v množici ponudbe in raznih podjetij to ni lahka malica. Naivno je pričakovati, da se bo vaše podjetje samodejno znašlo na vrhu zadetkov zgolj na podlagi uspešnosti vašega podjetja in kvalitete vaših izdelkov. Za prvih nekaj mest je potrebnega nekoliko več truda.
Visoka pozicija zahteva učinkovito optimizacijo spletne strani. S tem postopkom je torej moč doseči boljšo uvrščenost vaše spletne strani na spletu, hkrati pa to posredno pomeni več obiska in boljšo stopnjo konverzije. Če se torej spletna stran vašega podjetja pojavlja med prvimi desetimi zadetki na prvi strani iskalnika Google, potem ste gotovo na dobri poti do povečane prodaje in večje prepoznavnosti vaše blagovne znamke. Ključ do tega so seveda ključne besede, po katerih vas potencialne stranke lahko poiščejo. Gre za besede, ki najbolje opišejo vašo dejavnost ali izdelke in katere bi spletni uporabnik najverjetneje vtipkal v spletni brskalnik, ko bi želel najti vašo blagovno znamko. Pri tem lahko ključne besede delimo na težje in lažje. Težje so tiste, s katerimi se je le z veliko truda in znanja moč prebiti na prvo stran. To so povečini besede, ki se pojavljajo velikokrat in so tako splošne, da le v grobem napotujejo na vašo spletno stran. Najtežje tovrstne ključne besede so npr. nepremičnine, okna, vrata ipd.
Keč pri izbiri ključnih besed je, da z analizo in raziskavo spletne strani ugotovimo, katere sploh so ključne besede za vašo dejavnost in s katerimi se bo najlažje prebiti na prvo stran. To so nadalje tiste besede, s katerimi se optimizira samo spletno mesto. Z optimizacijo se sicer ne boste prebili na prvo stran kar čez noč, saj gre za proces, ki terja določen čas, vendarle pa je to zanesljiva pot, če želite povečati krog svojih potencialnih strank in prodajo.