Uspešna digitalna strategija – največ šteje dobra uporabniška izkušnja
hitrinakup

Uspešna digitalna strategija – največ šteje dobra uporabniška izkušnja

| Članek je bil prebran 1.203 krat.
Slabo!Zadostno!Dobro!Prav dobro!Odlično!

Čeprav je še vedno mogoče opaziti spletne strani in digitalne strategije, ki se na uporabniško izkušnjo ne ozirajo pretirano, pa je tudi pri nas vse večje zavedanje, kako pomembna je uporabniška izkušnja. Izdelava spletne strani je zato še kako pomemben element, če si želimo uspešne in obiskane spletne strani. Če pozabimo na uporabniško izkušnjo, s tem lahko negativno vplivamo na obisk strani, hkrati pa zanemarimo ključni komponenti uspešnega digitalnega marketinga – personalizacijo in udobje. Toliko bolj skrbi podatek, da se pogosto pozablja na to, da večina uporabnikov do spletnih vsebin dostopa preko pametnih telefonov, oglaševalci pa po drugi strani uporabniški izkušnji na mobilnih napravah še vedno ne posvečajo toliko pozornosti, kot bi jo morali. Še vedno ne verjamete, da je uporabniška izkušnja bistvenega pomena? Potem preverite spodnje podatke raziskav!

Kako izboljšati uporabniško izkušnjo?

Najlažje se o uporabniški izkušnji sprašujemo tako, da se postavimo v vlogo uporabnika. In razmislimo o tem, kaj nas običajno moti, česa si pri obisku spletne strani ne želimo, kaj nam je v pomoč itd. Pri zagotavljanju dobre ali celo odlične uporabniške izkušnje je zato bistvenega pomena, da se sprašujete o čisto vsem mogočem. Vedno je potrebno v razmislek vzeti vprašanje, ali neka vsebina oziroma spletna stran dejansko odgovarja na potrebe uporabnika. To pomeni, da se vprašamo, ali s podatki, razvrstitvijo, dizajnom, elementi, predvajanimi vsebinami, itd. obiskovalci dejansko ponudimo tisto, kar išče. To pomeni tudi jasnost, intuitivnost, enostavnost in uporabnost. Za pozitivno uporabniško izkušnjo so vse bolj pomembni tudi vizualni elementi. Vizualne vsebine pritegnejo, dlje in bolje si jih običajno zapomnimo, prav tako pa so pogosto bolj zgovorne kot samo besedilo ali tekst. Če boste vlagali v pozitivno uporabniško izkušnjo, boste iz uporabnikov naredili za zveste uporabnike. To pomeni kupce, ki vam bodo zaupali in se bodo k vam radi vračali. Pri uporabniški izkušnji je najprej vedno potrebno odstraniti vse moteče dejavnike – torej vse, kar uporabnika lahko moti, mu jemlje pozornost ali ga odvrne, da bi sploh brskal po spletnem mestu. Tako je npr. za uporabnika lahko zelo moteče, če se mu samodejno predvajajo vsebine, ki si jih sam sicer ne bi ogledal in takoj ne vidi, kje jih izklopiti, ali pa če se npr. spletna stran nalaga dlje, kot bi si sicer želeli. Nekje do 5 sekund je še v redu, vsaka dodatna sekunda nalaganja spletne strani pa veča verjetnost, da bo uporabnik obupal in zapustil vašo spletno stran. Na koncu si uporabniki zelo dobro zapomnijo slabe uporabniške izkušnje, kar pomeni, da si bodo vašo blagovno znamko zapomnili po nečem slabem, česar si gotovo ne želite. Vlagajte torej v uporabniško izkušnjo in vedno najprej pomislite na uporabnika, ne nase.

Preberite tudi, kaj vse dela digitalna oglaševalska agencija!

© 04. 05. 2025 - hitrinakup. Oglaševanje.