Ni nepomembno, kako vidni ste na spletu. Od spletne podobe in prepoznavnosti neke blagovne znamke je v veliki meri odvisen tudi poslovni uspeh. Glede na to, da iskalnik Google uporablja kar neverjetnih 95% vseh, ki v Sloveniji uporabljajo internet, je še kako pomembno, da podjetja izkoristijo potencial, ki ga nudi Google.
Google naj bi v eni sekundi sprocesiral okoli 40.000 iskanj oziroma poizvedb. To pomeni, da vsakič, ko nekdo v Google vpiše ključno besedo, ki je povezana z vašo storitvijo, in se vaša spletna stran ne pokaže na prvi strani med prikazanimi zadetki, izgubljate prikaz ali še pomembneje, potencialnega naročnika oziroma kupca. Spletne strani se v iskalnikih razvrščajo organsko na podlagi algoritma, ki upošteva več dejavnikov. Ker je za dobro vidljivost spletne strani pomembno vedeti, kje in kako se pojavljate v spletu, je spremljanje in merjenje vidljivosti ključnega pomena.
Pri podjetju W3B, ki se ukvarja z digitalnim marketingom, so v ta namen razvili lasten algoritem za spremljanje vidljivosti in potenciala. To novo orodje omogoča spremljati stanje in napredek pri pozicioniranju ključnih besed. Pri tem orodje upošteva tako napravo, ki jo uporabniki uporabljajo, kakor tudi njihovo lokacijo. Pozicioniranje je mogoče spremljati na tedenski, dnevni ali mesečni ravni. Pomembna novost tega orodja je tudi to, da ni obremenjeno z zgodovino iskanj, kar zagotavlja natančno in nevtralno oceno dejanskega položaja neke spletne strani v iskalnikih. Rezultati so običajno namreč prilagojeni glede na zgodovino iskanj, zato ne prikazujejo realne ocene pozicije. Novo orodje podjetja W3B pa omogoča natančno analizo pozicij.
Novo orodje omogoča tudi spremljanje več ključnih besed oziroma spletnih strani hkrati. Možna je tudi primerjava in spremljanje konkurence. Orodje omogoča tudi medsebojno primerjavo zgodovinskih podatkov iskanja s trenutnimi, kar pomeni, da lahko ob morebitnem poslabšanju vidljivosti, hitro in učinkovito reagiramo. To je še zlasti pomembno, če spletno stran prenovite ali spreminjate njeno strukturo, pristajalne strani, ipd. To novo orodje omogoča tudi merjenje vidljivosti mobilnih spletnih mest in lokacijsko razvrstitev spletne strani. Možno je preveriti pozicioniranje strani glede na mesto, občino, regijo ali državo.
Ker je YouTube iskalnik na drugem mestu med iskalniki na svetu in ker videi postajajo vse bolj pomemben marketinški format, je pomembno, da veste, kako visoko je uvrščen vaš video. Z novim orodjem je mogoče natančno spremljati vidljivost videa v iskalniku YouTube. Poleg spremljanja pozicij na Googlu in YouTube-u z novim orodjem lahko merimo še pozicije na vseh pomembnih iskalnikih (Bing, Yahoo,…).