Ni nepomembno, kako vidni ste na spletu. Od spletne podobe in prepoznavnosti neke blagovne znamke je v veliki meri odvisen tudi poslovni uspeh. Glede na to, da iskalnik Google uporablja kar neverjetnih 95% vseh, ki v Sloveniji uporabljajo internet, je še kako pomembno, da podjetja izkoristijo potencial, ki ga nudi Google. Kako Google razvršča spletne…
Digitalna oglaševalska agencija se ukvarja s področjem digitalnega marketinga, ki pokriva zelo širok nabor storitev. Da bi bolje razumeli delovanje takšne agencije, si poglejmo, kakšne storitve običajno nudijo svojim strankam. Storitve oglaševanja ( spletno oglaševane, Google AdWords oglaševanje, zakup oglasnega prostora, FB oglaševanje, YouTube oglaševanje, Spletno video oglaševanje, Remarketing oz. ponovno trženje, sponzorirane sorodne vsebine,…
Ko človeku omeniš besedno zvezo digitalni marketing, si velika večina ljudi pod njo predstavlja spletne strani, bloge in morda še email oglaševanje. Vendar pa digitalni marketing ni le spletna stran in spletno oglaševanje (kako se ga lahko prevede v domače izraze), temveč je to in še mnogo več. Digitalni marketing pokriva široko in kompleksno področje…
Težko bi rekli, da oglaševanje na Facebooku dandanes ni postalo že pravi »must« v spletnem oglaševanju. Podjetja želijo z oglaševanjem na Facebook-u okrepiti svojo interakcijo s svojim občinstvom, prav tako pa blagovne znamke Facebook uporabljajo za krepitev svoje prepoznavnosti in za vzdrževanje intenzivnega stika z dogajanjem na tržišču. Facebook oglaševanje lahko določeni blagovni znamki prinese…